poniedziałek, 12 maja 2014

Niall- rozdział 1

ROZDZIAL 1
-Mamo, ale ja muszę jechać do Londynu!-A po co, bo nie rozumiem?
-Mam 18 lat, bardzo dobre wyniki matury. Mogę tam studiować.
-Że co?! Przecież dobre studia możesz mieć też w Polsce!
- Ale nie takie dobre jak w Londynie. Chcę zostać tłumaczem.
-Nie, nie zgadzam się!
-Mamo ty tu nie masz nic do powiedzenia! Mam 18 lat, ba prawie 19 decyduje sama za siebie!
- No to fakt tylko nie chcę żebyś mnie zostawiła…
- Będę cię odwiedzać. Obiecuję.
-Dobrze, jedź.
*    *    *
Szybko włączyłam komputer i wyszukałam najbliższy lot do Londynu. Dziś nie, jutro też… O jest pojutrze! Zaczęłam się pakować. Miałam 2 wielkie walizki i gitarę. Resztę potrzebnych rzeczy kupię na miejscu…
-Mamo idę do [I.T.P]. Muszę się z nią pożegnać.
-Dobrze, a… kiedy wyjeżdżasz?
-Pojutrze.- odpowiedziałam smutno
Szybko pobiegłam do [I.T.P]
-[I.T.P]! Pojutrze lecę do Londynu!
- Naprawdę? Do Londynu?
-Tak i mam do ciebie prośbę…
-Słucham.
-Zaopiekujesz się [I.T.Z]?
-Jasne, przecież wiesz jak bardzo lubię zwierzęta!
- Będe za tobą tęsknić. -powiedziałam ze smutkiem
-Ja za tobą też.
Popołudnie mijało nam w miłej atmosferze. Wracając do domu do głowy przyszła mi jedna myśl, że w Londynie mogę spotkać One Direction!
________________________________________________________________________
No i jak? Wiem, że krótki ale jak pisałam w zeszycie to mi więcej miejsca zajęło XD 

1 komentarz:

  1. Bardzo fajne opowiadanie :)
    Strasznie ciekawie się zapowiada ;*
    Na pewno będę czytać :3
    Czekam na nexta ^^
    Pozdrowienia, Oluś *-*

    OdpowiedzUsuń