poniedziałek, 12 maja 2014

Niall- Rozdział 2

Rozdzial 2
Nadszedł ten dzień. Dzień wyjazdu. Na lotnisko odprowadziła mnie mama i [I.T.P].
-Będę za wami tęsknić. -mówiłam z płaczem.
-My za tobą też.
Po chwili usłyszałyśmy komunikat. Musiałam już iść.
-Żegnajcie. -powiedziałam płacząc
Wsiadłam do samolotu, zajęłam miejsce przy oknie i wylecieliśmy.
KILKA GODZIN POZNIEJ
Dojechałam do mojego hotelu. Rozpakowałam się, wzięłam prysznic i postanowiłam, że pójdę na spacer. Wzięłam ze sobą gitarę. Usiadłam na ławce i zaczęłam grać na gitarze Little Things mojego kochanego 1D. Nagle usłyszałam, że ktoś bije mi brawo. Podniosłam głowę i zobaczyłam Nialla Horana! Nialla Horana we własnej osobie!
-Wow, pięknie grasz. -powiedział swoim niebiańskim głosem.
-Dziękuje.-odparłam z uśmiechem
-A tak w ogóle to Niall jestem.
-Wiem poznałam. [T.I].
-Jesteś Directionerką?
-Tak bardzo was kocham!
Rozmawialiśmy bardzo długo, przy nim straciłam poczucie czasu.
-Emmmm….Może wymienimy się numerami telefonów?- zapytał
-Jasne!
-A ty jesteś tu na wakacje?
-Nie będę tu studiować, jutro idę wybrać uczelnię.
-Ooo to może pójdę z tobą?
-Oczywiście, jeśli masz czas i chęć.
Po tym spotkaniu nie mogłam dojść do siebie, Cały czas zastanawiałam się jak Niall mógł mnie zauważyć. Przecież jestem zwykłą dziewczyną… A Nialler? Niall jest sławny. Jest lubiany, kochany i… hejtowany.

    



1 komentarz:

  1. Co za cudny rozdział!
    Masz naprawdę wielki talent. Bardzo podoba mi się Twój styl pisania :)
    Ok, to ja przesyłam buziaki i pozdrowienia, no i z niecierpliwością czekam na następny rozdział :)
    ~Olusia ;3

    OdpowiedzUsuń